HELLUNTAISEURAKUNNAT
SINUA VARTEN!

HYVÄÄ SANOMAA SANOIN JA TEOIN

Tervetuloa uusille nettisivuillemme!

Tavoitteemme helluntailiikkeenä on olla elämää sykkivä yhteisö, joka uskoo, kasvaa ja vaikuttaa rohkeasti.

Sivumme jäsentävät Helluntaikirkon laajentunutta toimintaa sekä helluntailiikkeen seurakuntia ja yhteisöjä yhdistävää roolia.
Löydät runsaasti tietoa keskeisistä työmuodoistamme ja toiminnoistamme sekä julistuksemme keskeisistä sisällöistä, teologisista linjauksista ja eettisistä näkemyksistä.

Tervetuloa!

Esko Matikainen